FAST FRAKT - KR. 99,-
Alt på lager
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Retur og Bytte

Hos Garnbua ønsker vi at du skal være fornøyd med kjøpet ditt. Vi tilbyr derfor fleksible retur- og byttemuligheter, med noen retningslinjer for å sikre at returprosessen blir enkel og oversiktlig.

Retur av varer

Dersom du ønsker å returnere en vare, kan du gjøre det så lenge produktet er i ny tilstand og kan selges videre. Alle merkelapper og originalemballasje må være intakte, og varen må være uten tegn til bruk eller slitasje. Merk at vi dessverre ikke aksepterer retur av renholdsartikler, kjemikalier eller andre varer der emballasjen er åpnet, av hensyn til sikkerhet og hygiene.

 

Er returen gratis?

Hvis vi har gjort en feil i bestillingen – for eksempel sendt feil vare, størrelse, eller hvis noe mangler – dekker vi retur- og fraktkostnader for en ny sending. Hvis du ønsker å returnere en vare av andre grunner, vil du selv være ansvarlig for returkostnadene.

 

Bytte av Størrelse

Om størrelsen du bestilte ikke passer, kan du gjerne bytte til en annen størrelse. Du må selv dekke fraktkostnadene både for returen og for den nye sendingen (fast frakt 99,-). For å unngå feil størrelser anbefaler vi at du kontakter oss på telefon for veiledning, slik at vi kan hjelpe deg med å finne riktig størrelse på første forsøk.

Vi håper disse retningslinjene gir deg en tydelig oversikt over retur- og byttemulighetene hos oss. Har du spørsmål, er du alltid velkommen til å kontakte oss!

 

Slik returnerer du en vare

Angrerettsloven gir deg 14 dager fra du har mottatt varen, hvor du kan benytte deg av retur.

Du har mottatt angrerettsskjema på mail ved bestilling. Bruk dette når du returnerer. Skjemaet skal fylles ut og sendes til oss på mail eller legges ved i returpakken. 

Gå til posten.no sine hjemmesider og bestill sending.

Returneres til:
Fiskehjørnet AS
Bålyveien 23, 4521 Lindesnes
95018960
post@garnbua.no

 

Dette gjør du om varen er skadet under transport

Om pakken er synlig skadet når den hentes ved utleveringsstedet, kan du velge å ikke hente ut pakken. Den blir da sendt i retur til oss. Velger du å hente den ut, gjør du følgende: 

1. Ta bilde av pakken/embalasjen, helst før pakken åpnes.
2. Ta kontakt med oss på mail post@garnbua.no. Legg ved bildene og ordrenummer.
3. Vi sender deg nye varer, og bruker dokumentasjonen for å få dekket tapet av posten.

Har du flere spørsmål om retur? Ta en titt på Ofte stilte spørsmål eller kontakt oss!