FAST FRAKT - KR. 99,-
Alt på lager
Til kassen
Totalt: 0
Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt oss

Telefon
Åpent mellom 9-17 Ring på 95018960
Chat
Chat med oss mellom 10-16 torsdager og fredager
E-post (Svarer vanligvis innen 24 timer)
Send oss en e-post

Ofte stilte spørsmål

Retur

Hvordan returnerer jeg en vare?

Du har mottatt angrerettsskjema på mail ved bestilling. Bruk dette når du returnerer. Skjemaet skal fylles ut og sendes til oss på mail eller legges ved i returpakken.

Gå til posten.no sine hjemmesider og bestill sending.

Returneres til:
Fiskehjørnet AS
Bålyveien 23, 4521 Lindesnes
95018960
post@garnbua.no

Er det gratis retur?

Vi dekker retur- og fraktkostnader for en ny sending dersom vi har gjort en feil i bestillingen – for eksempel hvis vi har sendt feil vare, størrelse, eller hvis en vare mangler. Dersom du ønsker å returnere en vare av andre grunner, vil du selv være ansvarlig for returkostnadene. Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om returen. Skal vi dekke returen vil du få tilsendt retur-etikett på mail.
Hva er fristen for retur? I henhold til angrerettloven har du 14 dager etter at varen er mottatt, hvor du kan gå ifra avtalen (returnere). Forbruker betaler for returporto.

Kan jeg bytte en vare hvis den ikke det passer?

Hvis størrelsen du bestilte ikke passer, kan du gjerne bytte varen. Du må selv dekke fraktkostnadene for returen og for sending av den nye størrelsen. For å sikre at du får riktig størrelse og unngå eventuelle bytter, anbefaler vi at du kontakter oss på telefon for veiledning. Våre ansatte står klare til å hjelpe deg med å finne den beste størrelsen, slik at du får en vare som passer perfekt!

Hvor lang til tar det før jeg får tilbakebetalt etter en retur?

Pengene vil være på din konto ca. 1-3 dager etter at din retur er mottatt på vårt lager. Det er viktig at vi kan identifisere returen, ved at angrerettsskjema ligger i pakken, eller er sendt på mail. Merk gjerne pakken med ordrenummeret på din bestilling.

Hva gjør jeg hvis varen er skadet eller feil?

Om pakken er synlig skadet når den hentes ved utleveringsstedet, kan du velge å ikke hente ut pakken. Den blir da sendt i retur til oss. Velger du å hente den ut, gjør du følgende: 

1. Ta bilde av pakken/embalasjen, helst før pakken åpnes.
2. Ta kontakt med oss på mail post@garnbua.no. Legg ved bildene og ordrenummer.
3. Vi sender deg nye varer, og bruker dokumentasjonen for å få dekket tapet av posten.

Er det mulig å returnere en vare som var på salg?

Ja, du kan returnere en var som er kjøpt på salg, innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Du får tilbakebetalt beløpet du har gitt for varen. 

Kan jeg returnere en vare som er åpnet?

Ja, du kan returnere et produkt som er åpnet, så lenge det er i ny tilstand og kan selges videre. Dette betyr at alle merkelapper og originalemballasje må være intakte, og produktet må være uten tegn til bruk eller slitasje. Vær oppmerksom på at vi ikke aksepterer retur av renholdsartikler, kjemikalier eller lignende produkter der emballasjen er åpnet, av hensyn til sikkerhet og hygiene. Ta gjerne kontakt med oss hvis du er usikker på returkravene for et spesifikt produkt.

Jeg har fått en gave fra Garnbua, kan jeg bytte den?

Har du fått en gave som ikke passer, kan du kontakte oss på telefon eller mail, eller komme innom butikken. Er varen kjøpt på nett, trenger vi ordrenummer eller fullt navn på personen som kjøpte produktet. Vi hjelper deg gjerne med byttet!

Frakt

Hva koster frakten hos dere? Vi har fast frakt på 99,- og sender med Posten Bring. 
Hvor raskt leverer dere? Vi sender de fleste varer innen 1 virkedag, da alle varer i nettbutikken er på lager. Unntaket er liner, som produseres fortløpende. Leveringstid vil avhenge av hvor i Norge du bor. Bor du i sør-norge tar det ca. 1-3 dager. Det vil ta lenger tid for pakker som sendes nord. 
Sender dere til Sverige og Danmark? Nei, foreløpig sender vi kun i Norge.
Hvilke leveringsalternativer har dere? I nettbutikken tilbys "pakke i postkasse", "pakke til hentested" og "Hentes i butikk". Bestiller du for et foretak, kan vi tilby "pakke til bedrift".
Kan jeg endre leveringsadressen etter at jeg har lagt inn bestillingen? Så fremt ordren ikke er sendt. Vi sender raskt, så det er viktig å kontakte oss på tlf. om du ønsker endret leveringsadresse. +47 950 18 960
Har dere fri frakt for bestillinger over et visst beløp? Vi har en fast fraktkostnad på 99,- for alle sendinger, uavhengig av ordresum. Dette er en svært gunstig pris, spesielt med tanke på at våre varer ofte er store i volum og har høy vekt, noe som medfører høye fraktkostnader. Vi ønsker å tilby kundene våre en enkel og rimelig fraktløsning som gir forutsigbare kostnader, uansett hvor stor bestillingen er.